nedeľa 20. novembra 2011

Posúď knihu podľa obalu #2


Meme usporadúvané v nedeľu pod záštitou Syki. Cieľom je vybrať knihu, napísať v skratke o čo v nej ide, respektíve jej anotáciu a hlavne povedať názor na jej obálku.
Ja si na dnes vyberám The Selection od Kiery Cass.

Autor: Kiera Cass
Názov: The Selection
Voľný preklad názvu:Výber

Pre 35 dievčat je Výber životnou šancou. Príležitosť uniknúť životu, ktorý im bol stanovený už od narodenia. Byť zmietaná vo svete trblietavých rób a neoceniteľných šperkov. Žiť v paláci a súťažiť o srdce nádherného princa Maxona.

Ale pre Americu Singer, byť vybratá znamená nočnú moru. Znamená to, že bude musieť opustiť svoju tajnú lásku, Aspena, ktorý je v nižšej spoločenskej triede. Znamená to opustiť jej domov a vstúpiť do drsnej súťaže o korunu, ktorú nechce. Znamená to žiť v paláci, ktorému neustále hrozí útok násilných rebelov.

Potom America stretne princa Maxona.Postupne začne spochybňovať všetky svoje plány, a uvedomuje si, že život, o ktorom snívala nemôže porovnávať s budúcnosťou, ktorú si nikdy nepredstavovala.
(Môj vlastný voľný preklad anotácie z Goodreads)
 

V poslednej dobe sa neviem nabažiť modrej, tyrkysovej a fialovej farby. A táto obálka je jednoducho nádherná. Krásny odtieň tyrkysovej, úžasné šaty a zrkadlo vytvárajú dohromady obálku, na ktorú je radosť pozerať. Zároveň štýl, akým má to dievča ruku pred tvárou naznačuje niečo tajomné. Páči sa mi znak vytvárajúci korunku nad názvom aj typ písma názvu. Čo mi prekáža je meno hlavnej hrdinky. America... Je to hlúpe meno ako Paris a podobne. Ale inak to znie ako veľmi zaujímavý príbeh, ktorý si rozhodne chcem prečítať. 


Ako sa táto obálka páči vám?


Princezná

3 komentáre:

  1. tiež som zbláznená do modrej farby, obálke je naozaj vydarená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle obálku jsem měla ve stejném meme minulý týden a mám naprosto stejný názor, je fakt dokonalá a s tím jménem si taky myslím totéž... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tereshina: To som si vôbec nevšimla :) Som rada, že na to máme rovnaký názor :)

    OdpovedaťOdstrániť