sobota 31. decembra 2011

Happy New Year 2012!

Prišiel čas na Happy New Year príspevok!
Starý rok sa pomaly končí. Čo mi priniesol? Knižný blog a veľa veľa nových knižných šialencov ako som ja. A nesmiem zabudnúť na všetky tie awsome knihy, ktoré som vďaka nim objavila. Nebudem menovať, všetci, ktorých mám na mysli, vedia.
Chcela by som poďakovať všetkým mojim nasledovateľom a čitateľom, veľmi si vás vážim a dúfam, že vás v nasledujúcom roku nesklamem a budete sa sem s chuťou vracať. A že sa váš počet bude krásne rozrastať.
Čo čakať v Novom roku 2012?
Veľa nových recenzií (hneď po Novom roku sa tešte na štvrtý diel Mariotových dedičov) aj nejaké to meme. Chcela by som to tu krásne rozšíriť a zveľadiť.
V čo dúfam?
Dúfam v úspešné zoštátnicovanie v máji/júni, ktorému bude predchádzať úspešné dopísanie diplomovky a pochvala od môjho vedúceho. Alebo aspoň schválenie.
Dúfam v spoluprácu s niektorými vydavateľstvami, so wish me luck.
Dúfam, že narazím na samé úžasné knihy, ktoré tu budem môcť ospevovať.
Dúfam, že prečítam, čo najviac kníh z môjho to-read zoznamu. A verte, že je dlhý, veľmi dlhý.
Dúfam, že Mayský kalendár končí 20.12.2012 len preto, že nemali viac miesta a nie preto, že končí svet, lebo by bola škoda, všetkých knižiek, ktoré by som dovtedy nestihla prečítať. (a kopu iných ďalších skvelých vecí)

Nakoniec vám všetkým chcem popriať krásnu silvestrovskú oslavu bez následného bolehlavu a žalúdočných nepríjemností a nech je rok 2012 lepší ako bol 2011.
A nezabudnite! Vstúpte do Nového roka pravou nohou a úsmevom na perách ;)


Pozn. obrázky sú čerpané z weheartit.com

Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára