pondelok 5. decembra 2011

Posúď knihu podľa obalu #4


Meme usporadúvané v nedeľu pod záštitou Syki. Cieľom je vybrať knihu, napísať v skratke o čo v nej ide, respektíve jej anotáciu a hlavne povedať názor na jej obálku.
Ja si na dnes vyberám:
 Autor: Jessica Day George
Názov: Princess of the Midnight Ball
Voľný preklad názvu: Princezná polnočného plesu
Séria: Princess (Princezná)
Diel: prvý

Príbeh dvanástich princezien odsúdených tancovať až do úsvitu.... Galen je mladý vojak, ktorý sa vracia z vojny, Rose je jedna z dvanástich princezien, odsúdených tancovať každú noc pre Kráľa spod skaly. Galen a Rose budú spolu hľadať spôsob, akým zlomia kliatbu, ktorá núti princezné tancovať na polnočných báloch. Budú potrebovať jeden neviditeľný plášť, čierna vlnená reťaz pletená začarovanými striebornými ihlicami, a najkritickejšiu prísadu zo všetkých - pravú lásku - aby porazili ich nepriateľov v tmavých halách pod nimi. Ale zlovoľné sily pracujú proti nim aj nad zemou a tak ako sa Kráľ spod skaly zdal krutý, jeho zlosť je púhym podráždením oproti zlu, ktoré čaká na Galena  a Rose v svetlejšom vrchnom svete. Podmanivé od začiatku do konca, spôsob akým Jessica Day George pojala Príbeh o dvanástich tancujúcich princzenách od Grimmov znovu ukazuje jej majstrovstvo prerozprávania príbehu, ktorý už poznáte úplne inak.
(Môj voľný preklad anotácie z Goodreads)

Táto obálka je veľmi zaujímavá. Milujem princeznovské šaty a tieto sa mi veľmi páčia. Okrem toho sa mi páči aj font písma aj náznaky paláca v pozadí. Obálka vo mne navodzuje takú zvláštnu atmosféru. Možno vyzerá obyčajná, ale tie šaty tam robia svoje.
Toto už je síce staršia kniha, ale ja som sa k nej ešte nedostala a vyzerá celkom zaujímavo. Som veľmi zvedavá, že či sa autorke podarilo napísať dobrý príbeh aj napriek tomu, že námet nie je z jej hlavy, ale inšpirovala sa bratmi Grimmovými. Príbehy o princeznách mám rada (kto by to bol podľa môjho nicku povedal že? :D), tak len budem dúfať, že to autorka nepokazila.

Pozn. Obrázok obálky prevzatý z Goodreads

Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára