nedeľa 11. decembra 2011

Posúď knihu podľa obalu #5

Meme usporadúvané v nedeľu pod záštitou Syki. Cieľom je vybrať knihu, napísať v skratke o čo v nej ide, respektíve jej anotáciu a hlavne povedať názor na jej obálku.
Ja si na dnes vyberám:
zdroj: Goodreads.com

Autor: Elizabeth Scott
Názov: Between here and forever
Voľný preklad: Tu alebo navždy
(Veľmi dlho som premýšľala nad prekladom a musím povedať, že mi dal zabrať, lebo Medzi tu a navždy neznie dobre...)
Séria: žiadna

 Abby sa dávno zmierila s tým, že sa nemôže porovnávať s jej nádhernou príťažlivou sestrou Tess a vie veľmi dobre, kto je. Druhá najlepšia. Neviditeľná.
Až do tej nehody.
Teraz je Tess v kóme, a Abby nevie čo ďalej. Mohlo byť ťažké žiť s Tess, ale to nie je nič v porovnaní so životom bez nej.
Má však plán, ako vrátiť Tess späť, ktorý zahŕňa nádherného a záhadného Eliho, ale potom sa Abby dozvie niečo o Tess, niečo, čo tam vždy bolo, ale ona si to nikdy nevšimla.
Abby ešte len zistí, že pravda nie je vždy taká ako si myslela, a že život skrýva viac, než si kedy mohla myslieť.
(Môj voľný preklad anotácie z Goodreads)
 
Táto obálka je proste dokonalá. Len predvčerom som na ňu narazila a zamilovala som sa do nej. Prečo? Ani poriadne neviem. Pravdepodobne kvôli tej slnečnici. Pripomína mi leto v tejto škaredej zime. 
Páči sa mi, že to vyzerá ako obyčajná fotka. Momentka. A že nápis nezasahuje do samotnej fotky. Vôbec mi nevadí, že ho takmer nie je vidieť. Pretože obrázok si vystačí aj sám a keby do neho čokoľvek zasahovalo, pokazilo by to. Proste nádhera!


Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára