streda 7. decembra 2011

Waiting on Wednesday #4


Meme na stredu poriadané Jill z Breaking the Spine. Úlohou je vybrať knihu, na ktorú netrpezlivo čakáte a chcete si ju prečítať.

Tento týždeň som si vybrala
zdroj: http://freckles-books.blogspot.com

Autor: L.J. Smith
Názov: Possesed
Voľný preklad názvu: Posadnutý
Séria: Dark Visions (Temné vízie)
Diel: druhý

 Sú nadaní a odsúdení, spojení psychickými silami a prenasledovaný diabolským géniom odhodlaným vlastniť ich telá aj duše. Kaitlyn Fairchildová a jej štyria priatelia nemajú na výber. Musia nasledovať sen, ktorý ich ťahá k osamelému bielemu domu na vzdialenom útese. Kait sa desí nepoznaného. Ale najväčšia hrozba číha v ich strede. Temný, hypnotizujúci Gabriel sa živí jej životnou energiou, aby si zachoval tú svoju. Objaví sa neznáma Lýdia, ktorá tvrdí, že je jednou z nich. Ale je to tak? Niekto sa ich snaží rozdeliť a dobyť, spraviť z nich psychických otrokov predtým než dorazia do cieľa cesty. 
(Môj voľný preklad anotácie z Goodreads)


Prvý diel som prečítala za jeden deň. Prekvapilo ma to, aké to bolo dobré, lebo vďaka Upírskym denníkom som na autorku zanevrela. No nakoniec som sa nechala presvedčiť mnohými pozitívnymi recenziami a knihu si prečítala. A už sa neviem dočkať druhého dielu. Budem len dúfať, že to autorka nepokazí a zostane to stále dobré.


Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára