sobota 7. januára 2012

On my wishlist #7


Meme, ktoré má na svedomí Book Chick City. Jeho cieľom je napísať, akú knihu by ste chceli mať v domácej knižnici. Môže to byť kniha, ktorá ešte nevyšla, práve vyšla, alebo je v kníhkupectvách už nejaký čas.
zdroj: goodreads.com
Autor: Jennifer E. Smith
Názov: The Statistical Probability of Love at First Sight

Voľný preklad:Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad 

Kto by čakal, že štyri minúty môžu všetko zmeniť? 

Dnešok by mal byť jeden z najhorších dní života sedemnásťročnej Hadley Sullivanovej. Zostala trčať na letisku, mešká na otcovu druhú svadbu, ktorá sa koná v Londýne a zahŕňa aj budúcu macochu, ktorú Hadley ešte nestrela. Potom stretne perfektného chlapca v prepchatej letiskovej čakárni. Volá sa Oliver, je Brit a má sedadlo 18C. Headley má 18A.

Zvraty osudu a náhodné načasovania hrajú hlavnú rolu, v tomto hĺbavom románe o rodinných vzťahoch, druhých šanciach a prvých láskach. Príbeh Hadley a Olivera, odohrávajúci sa počas 24 hodín, vás presvedčí, že pravá láska si vás nájde, keď to budete najmenej očakávať.
(Môj voľný preklad anotácie z Goodreads)

Táto kniha ma zaujala hlavne názvom, ktorý potešil a zaujal matematicko-štatistickú ale aj tú romantickú časť mojej dušičky. No čo vám poviem som divná. Ale toto si definitívne chcem prečítať. Aj napriek tomu, že to asi nebude bohvieaká zápletka. A okrem toho sa mi páči aj obálka. Je taká, jednoduchá, chaotická a zároveň pekná. Páči sa mi, že je čiernobiela len s červeným srdiečkom a slovom LOVE. Lahodí to môjmu estetickému oku a zároveň aj mojej romantickej stránke. Veľmi sa na to teším.

A čo vy? Po akej knižke túžite túto sobotu?


Princezná

8 komentárov:

  1. Ja túžim po pokračovaní Under the Never Sky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bolo to dobré? Lebo som na to počula rozporuplné názory..
    Inak to vyjde až za dlho nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa to páčilo, dala som tomu 5 hviezd :) V slovenčine to bude bohviekedy, ja som to čítala v angličtine. Či ty sa pýtaš, že kedy vyjde to pokračovanie? :D:D Tak to je vo hviezdach, niekedy v 2013

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a čo sa ti na tom páčilo? (vyzvedám, aby som vedela vkam to pichnút v to-read liste :D)
    jj na pokračovanie som sa pýtala :D myslela som si že až za dlho keďže tento diel vychádza teraz niekedy :D to je tak keď začneme čítať novo vychádzajúce série :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne to pripomínalo Blood Red Road, niekoho unesú a 2 postavy sa ho vydajú zachrániť a cestou stretávajú priateľov aj nepriateľov, musia sa biť a častokrát aj zabiť, spia vonku v divočine takže ich napadnú aj divoké zvieratá a tak :) Ja som fanúšik takýchto dobrodružstiev kde sa stále niečo deje. A vzťah medzi hlavnými postavami bol nezvyčajný, myslím, že až keď som prečítala 50% knihy tak sa prvýkrát držali za ruku, dovtedy sa nazývali hociakými menami a robili si posmešky :D Aria je zaujímavá postava, pripomínala mi malé zvedavé dieťa a jej správanie mi nepasovalo k jej veku no potom mi došlo, že ona celý čas žila v nereálnom svete kde nebola trvalá bolesť a nič tam nebolo pravé ... Ja nezvyknem rozoberať knihu do podrobností, či tam sú nejaké logické diery alebo či sa postava správa tak akoby sa mala, mne to je jedno, hlavne nech je tam akcia :D
    A ešte som zabudla, že niektorí ľudia tam mali zvláštne schopnosti, napríklad jeden mal taký dobrý čuch, že vďaka nemu vedel povedať akú má človek náladu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no to vyzerá veľmi zaujímavo! Určite tomu dám šancu :) ďakujem za sumarizáciu a vyzdvihnutie čo sa ti páčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja tuzim po Grenovej novej knihe The Fault in Our Stars. Nekonecne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juj od Greena som ešte nič nečítala (hanbím sa) už aj vieš o čom to má byť? či to bolo to čo ste ukážku čítali?

    OdpovedaťOdstrániť