pondelok 27. februára 2012

My Week #8



Máme tu pondelok a s ním meme My week, poriadané mnou. O čo ide? O zhrnutie minulého týždňa a o plány na ten nasledujúci. Inšpirovala som sa hlavne meme Ficitonal Distraction of the Week by Carina

Čo nám minulý týždeň dal vzal...
... mne veľa voľného času, ktorý som strávila všelijakým vybavovaním a pobehovaním. A jedna oslava. Ale hlavne hlúpe vybavovačky, ktoré zabrali neskutočné množstvo času. A bola som v škole. V utorok na seminári a v stredu za vedúcim diplomovky. Aj mi dobre poradil, ale odvtedy som nemala čas to ani len otvoriť. Len vytlačiť a odvtedy nič. Ani čiarka. Som zo seba sklamaná a keby o tom vedel vedúci tak pravdepodobne zúri. Alebo je neskutočne sklamaný. Tento týždeň budem musieť zamakať. A poriadne.

Čo sa týka blogu, všimli ste si určite, že nič nepribudlo. Okrem Scavenger Hunt-u som bohužiaľ na nič iné blogové nemala čas. Takže recenzie sa pokúsim napísať niekedy pomedzi písanie diplomovky. Ak na to bude čas. Čo asi veľmi nebude. Ach jaj.
Crescendo som dočítala úspešne ešte v pondelok v noci a odvtedy čítam Fever. To, že to čítam celý týždeň neznamená, že to nie je dobré. Práve naopak! Je to skvelé a úžasné a iné. Ale hlúpe vybavovačky mi nedovolia čítať. A okrem toho je to trochu ťažšia angličtina, takže niekedy si musím vetu prečítať aj dvakrát než jej porozumiem. Ale inak je to skvelé. Určite tu potom čakajte na to recenziu, lebo na to vás proste musím namotať! A to som to ešte ani nedočítala!




Čo ma čaká a neminie?
Tak ešte kopec vybavovačiek. Bohužiaľ. K tomu veľa roboty na diplomovke. Bohužiaľ. A zajtra škola. Ak budem mať šťastie, podarí sa mi odprednášať svoju časť seminárky a potom sa ešte rozhodnem kedy sa tam zastavím. Ak budem mať pech (čo je vysoko pravdepodobné) tak to nestihnem a budem tam musieť ísť ešte budúci týždeň. Tým pádom to bude znamenať, že tam už nepôjdem, alebo pôjdem max raz.
Rozhodne plánujem dočítať Darkfever. Dúfam, že ešte dnes večer alebo zajtra po ceste do školy/zo školy. A potom? Potom sa uvidí. Buď budem pokračovať vo Fever sérii čiže Bloodfever alebo niečo iné. Ešte neviem však čo. Uvidím podľa toho kedy to dočítam a kde budem a v akom rozpoložení. Takže nebudem nič plánovať. Nechám samu seba a aj vás prekvapiť.
Ak sa zadarí a motyka vystrelí tak spíšem recenzie na A Million Suns (už by sa patrilo), Les Kostí (tiež by sa už patrilo) a Crescendo (no ak stihnem aj to tak si zaslúžim mexickú vlnu. Ale asi skôr nie)
Ou a určite nás tento týždeň čaká vyhodnotenie Scavenger Hunt-u! Máte poslednú príležitosť sa zúčastniť! Do 10:00 ráno! Ak ste sa ešte nezúčastnilo rýchlo do toho! Určite neoľutujete! ŠUP!

No a dnešnú pesničku venujem sebe a môjmu drahému k nášmu dnešnému výročiu lebo on je "the best thing that’s ever been mine."




Princezná

3 komentáre:

  1. držím palce pri diplomovke a posielam veľa pozitívnej energie, aby sa ti lepšie písalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky držím palce u psaní diplomky. Škola nás zabíjí :D

    OdpovedaťOdstrániť