pondelok 19. marca 2012

My Week #9



Máme tu pondelok a s ním meme My week, poriadané mnou. O čo ide? O zhrnutie minulého týždňa a o plány na ten nasledujúci. Inšpirovala som sa hlavne meme Ficitonal Distraction of the Week by Carina

Ach, ach... minulé týždne...
Až teraz som si uvedomila, že od môjho posledného My week ubehli tri týždne. Veľmi sa ospravedlňujem, ale bolo toho veľa. Teda veľa ako veľa... všetok môj čas si uzurpuje pre seba diplomovka. A aj napriek tomu, koľko môjho času požiera nie je ešte stále ani zďaleka hotová. Ja len dúfam, že som na dobre ceste a že všetko stihnem v určenom čase. Inak neviem čo budem robiť. Asi sa zbláznim a psychicky zrútim. To by nebolo bohviečo. A asi by sa to prejavilo aj na blogu. Takže aj kvôli mne samej, ale kvôli vám mojim drahým čitateľom, sa budem veľmi snažiť, aby to nedospelo až tak ďaleko.
Okrem diplomovky som mala neskutočné množstvo vybavovačiek, o ktorých radšej ani nechcete vedieť. Verte mi. Keby som nemusela, tak sa im veľmi rada vyhnem. No snáď už je drvivá väčšina za mnou a v dohľadnej dobe ma nebudú čakať podobne.

No teraz k veselšej téme - knihy. Čo všetko som za tú dlhú dobu stihla? No objavila sa tu jedna recenzia a to A Million Suns... YAY! A vyhlásili sme víťaza Scavenger Huntu... YAY!
Už dlho sa chystám na spísanie recenzií na Les kostí a Crescendo, ale stále na to nie je vhodná doba. No aspoň na čítanie som mala trošku času. Takže sa mi podarilo prečítať prvý a druhý diel série Fever s názvom Darkfever a Bloodfever. A prečítala som kúsok z tretieho dielu Faefever. No musela som to na chvíľu odložiť, lebo som od českého nakladateľstva Fragment dostala recenzný výtlačok štvrtého dielu Odkazu dračích jazdcov - Inheritance. Okrem toho, že som záverečnú knihu tejto fantasy série netrpezlivo očakávala odkedy som dočítala tretí diel, podmienkou získania tohto výtlačku bolo, že ho prečítam do 30. marca a stihnem dovtedy na neho aj recenziu napísať. A tak na tom poctivo pracujem. No nemusím sa veľmi nútiť. Je to dostatočne napínavé, aby ma to zamestnávalo a snažilo sa ma to odtrhnúť od diplomovky. Je to naozaj zúrivý boj. Už som na 480-tej strane zo 670 a som veľmi zvedavá ako to Paolini ukončil. No odolávam nutkaniu si ten koniec rovno prečítať. Predsa len, to by nebolo ono no nie?

Čo iné sa mi stalo za uplynulé 3 týždne? Už ani poriadne neviem. Nič prevratné to nebolo. Až na pár skvelých knižných prírastkov, na ktoré sa môžete tešiť v marcovej chvastačke.
Okrem toho sa neuveriteľne... NEUVERITEĽNE!!! teším na filmovú premiéru Hier o život. Už v stredu idem na polnočnú!!!!!! YAY!!!!! Hneď ako to bude možné, tak vám podám podrobnú správu, v ktorej sa pokúsim vyhnúť spoilerom.

Človek mieni, Pán Boh mení...
...alebo čo si naplánujem a aj tak to nakoniec bude inak... Samozrejme veľa veľa pracovať na diplomovke. Musím. Musím!
Ale to už všetci vieme. Opakujem to každý týždeň. No rozhodne chcem dočítať Inheritance. Čo najskôr. A napísať k nemu recenziu. Potom asi budem pokračovať v čítaní Faefever, aj keď tu na mňa čakajú aj iné knihy, takže to možno budem nejako kombinovať. Uvidím ako sa rozhodnem. Podľa nálady a chuti.
Ako som už spomínala v stredu v noci idem na polnočnú premiéru Hier o život! Ešte stále sa môžete pridať aj vy. Lístky sú už dávno v predaji, tak šup, šup, aby ste to stihli ;).
V piatok ideme s drahým na víkend do Prahy, na čo sa tiež veľmi teším. Potrebujem nejaký výlet, aj keď len taký menší. Dúfam, že budeme mať pekné počasie.
Pokúsim sa viac venovať blogu, no toto nemôžem sľúbiť, lebo bohužiaľ diplmovka a škola je momentálne prednejšia. Tá má svoje časové obmedzenie. No keď to všetko skončí, tak budem mať oveľa viac času na blogovanie, tak potom to napravím. Dúfam, že to so mnou dovtedy vydržíte.

Ešte sa s vami podelím o pár článkov, ktoré mi utkveli v pamäti:
  • u Luu a Luc prebieha predpremiérová súťaž s Hrami o život, určite sa u nich zastavte a zasúťažte ;)
  • okrem toho sa u Luu rozbehol aj Magický marec, ktorý si tiež nenechajte ujsť.
  • Judit odmeňuje svojich nasledovateľov na FB. Lajkujte a možno aj vyhráte ;)
  • Triss sa s nami podelila o ukážku z knihy Charlieho malé tajomstvá
A nakoniec tento článok zakončím nie pesničkou ale videom. A bude v znamení, no čoho iného ako Hier o život! Jedná sa o rozhovor s Peetom. Táto scéna je proste úžasná, srdcervúca a ja som team Peeta, takže ju jednoducho milujem ♥♥♥. Už sa vidím ako sa pri nej v kine rozrevem. Ach....


Zatiaľ sa tu majte krásne a snáď sa čoskoro vrátim s recenziou alebo iným článkom :)

 
Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára